Гарантия

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продаються товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

·         правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк торгуючої організації;

·         повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються. Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

·         загублений або не заповнений гарантійний талон

·         обладнання було поставлено на територію країни неофіційно

·         виріб має сліди механічного пошкодження або розтину

·         порушені заводські пломби

·         були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання

·         проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру

·         використовувалися не оригінальні комплектуючі